Intrebari frecvente

/Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

OKEY e platforma online de administrare a afacerii tale …afla mai multe

Perioada de proba este de 30 de zile, dar in primele 6 luni de plata ai posibilitatea de a cere returnarea integrala a sumei platite, daca aplicatia nu se potriveste business-ului tau. Vezi aici mai multe detalii.

Este o platforma  online de business creata de antreprenori pentru antreprenoriOKEY este solutia potrivita de management pentru start-up-uri,firme mici si mijlocii.

Informatiile pe care le introduci pe platforma OKEY vor fi intr-o mai mare siguranta in cloud decat pe computerul tau …afla mai multe

Este o platforma online de business care isi propune sa iti usureze munca. OKEY este dezvoltat pentru managementul eficient al afacerii tale, integrand un set de module.

Customer Relationship Management, adica Gestiunea Relatiilor cu Clientii este un termen care descrie un tip de solutie de business care sustin companiile in efortul lor de acumula si gestiona informatii despre clienti,interactiunile cu acestia, toate acestea fiind completate in mod integrat de managmentul activitatilor complementare de marketing si suport clienti.

Cloud este un termen folosit pentru un spatiu de pe un server la care tu ai acces online.Platforma OKEY este “in cloud” adica platforma in sine si toate datele stocate prin intermediul ei sunt stocate pe un server la care tu ai acces printr-un browser pe baza unui nume de utilizator(care poate fi si adresa de email) si pe baza unei parole.

Da,  poti defini mai multi utilizatori pe platforma OKEY si deasemenea poti seta rolurile pentru fiecare in parte. Important de stiut este ca ai nevoie de drepturi de administrator pentru aceste actiuni.

Intreaba-ne despre OKEY