Termeni si definitii

Dictionar de termeni
/Termeni si definitii

Cloud este un termen folosit pentru un spatiu de pe un server la care tu ai acces online. Platforma OKEY este “in cloud” adica platforma in sine si toate datele stocate prin intermediul ei sunt stocate pe un server la care tu ai acces printr-un browser pe baza de unui nume de utilizator (care poate fi si adresa de email) si pe baza unei parole.

Dashboardul este tabloul de bord, este primul ecran al aplicatiei. De pe dashboard poti accesa din maximum un click, agenda ta zilnica, poti vedea care contracte cu clientii tai sunt pe cale sa expire, ai o imagine grafica a situatiei incasarilor de la clienti si a platilor tale catre furnizori. Mai multe informatii gasesti aici.

Cand noi ne referim la widget-uri, avem in minte mici ferestre informative sau grafice care te insotesc pe tot parcursul utilizarii platformei si care iti ofera informatii pe baza carora tu sa poti lua rapid decizii de business.

Centrele de cost pe care le definesti in OKEY pot fi proiecte individuale pe care le deruleaza firma ta, pot fi produse sau pot fi departamente care au bugete proprii. Sunt entitati din firma ta, pe seama carora doresti sa inregistrezi niste venituri si pe spatele lor aloci anumite cheltuieli pentru a le putea calcula profitabilitatea.

Mai multe informatii despre centrele de cost gasesti aici.

Solicita-ne mai multe informatii!

In cazul in care nu am raspuns, prin aceasta postare, tuturor intrebarilor tale pe acest subiect, ne poti solicita mai multe informatii, completand formularul de intrebari din zona de contact. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp!